söndag 14 april 2013

Putsa fönster

Jag avskyr att putsa fönster. Kanske för att jag är värdelös på det.
Jag är bra på mycket, om jag får säga det själv ,men putsa fönster nää det är jag totalt värdelös på.
Men...jag försöker ändå. Eller rättare sagt, jag var tvungen.
Gick knappt att se ut genom fönstrena i köket.

Idag har vi varit flitiga.
Ute och lekte med Emma på förmiddagen.

Kalas hos svärmor. Väldigt god mat som vanligt och jag åt, som alltid när jag är där, alldeles för mycket.

Mannen har bytt däck på bilen, jag har putsat fönster och tvättat några maskiner tvätt.

Micke och Emma var i Borshorva en runda ( Tack för den fina presenten Emma fick ) och jag gick på en pw med syrran.

Jag har gjort pizza , läst saga och nattat Emma och nu ligger jag totalt utslagen på soffan. Huvudvärk och nästan sjukligt trött. Känner mig lite yr.
Kanske har hållt igång lite väl mkt idag.

Misstänker att jag inom 30 min sover gott på soffan.

Imorgon ska jag försöka ta mig till gymmet igen.
Och så ska jag äntligen få till en träff med min vän Ramona ❤































- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar