söndag 4 november 2012

Varning för gnäll

Idag har jag haft en urusel dag. Ni vet en sån där dag när allt bara känns helt fucked up!
Man vaknar på fel sida och ingenting känns bra. Nära till lipen precis hela tiden.

Kokar potatis till middagen som blev kraftigt överkokta och istället fick bli mos. Brända köttbullar.
Tappar saker, skriver på en krönika och glömmer spara, går på toa, gör nummer två...INGET papper???!! Emma hittar present och julklappsgömman i källaren och blir en Barbie rikare. Kul för henne, irriterande för mig.



Ja, det och mycket annat har retat upp mig idag.

Inte blir det bättre av en extrem huvudvärk som envisas med att bita sig kvar och så värk i min opererade,knöliga hand.
Har tagit treo på löpande band idag men inte fanken har det hjälpt!

Jag vill bara att den här dagen ska vara över så jag tänker krypa ner tidigt och hoppas på att vakna på rätt sida imorgon.

Imorgon behöver jag verkligen vakna upp pigg, glad och full av energi för jag ska på utbildning mellan 8-16.30
Känns verkligen lockande just nu...eller inte!

Usch för motarbetande dagar!
Imorgon vill jag ha flyt!
Gonatt!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar