söndag 11 november 2012

Solsidan

Fan vad jag älskar Solsidan. Så sjukt rolig serie. Så mycket "real life".
Det är ju precis SÅ det är, tänker jag ofta när jag ser ett avsnitt.
Underbart!
Och hur ofta stör man sig inte på alla duktiga och lyckliga människor på Facebook?
Hahaha

Nu vågar jag knappt skriva det här men förutom tårarna när vi vinkade av syrran vid bussen så har vi haft en fantastiskt bra dag. :)

Vi har slappt precis hela dan. Så jävla gutt!
Men som sagt, vi var och sa "Hej då" till syrran vid stationen. Då rann tårarna.
Men samtidigt är jag så glad för hennes skull. Otroligt stolt över min fina syster som vågar ge sig ut på äventyr!

Mannen ville ha hämtmat idag, så vi hämtade Thai vid den macken som ligger brevid Mc Donalds vid Giraffen.
Det var väldigt gott och man fick enormt mycket mat. Räcker till lunch imorgon oxå. Perfekt!

Nu är det kaffe,glass i stora lass och massvis med myyyyyyys ;)

/Fröken lycklig!

















- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar