tisdag 6 november 2012

Nackspärr

Jag rekommenderar er inte att vakna med nackspärr. Det känns väldigt onödigt. Och ont gör det oxå!
Förbannat ont skulle jag vilja säga!

Hade huvudvärk och lite ont i nacken hela kvällen igår.
Tog lite starkare smärtlindring när jag skulle sova och somnade. Men vaknade vid 4 och sedan dess har jag inte kunnat sova. Ligger och stirrar i taket.
Varenda liten rörelse med huvudet gör förbannat ont i nacken.

Ibland glömmer jag bort mig och försöker vrida huvudet. Tvärstopp! Aj!

Jag känner mig som grannen i Beck.
Vilken fantastisk dag det här kommer att bli.

Skulle jobba inatt men en jobbarkompis tar det passet. Tack! Har legat i flera timmar nu och väntat på att jag skulle kunna höra av mig till henne.
Skönt att det löste sig. Nu ska jag försöka ta mig igenom denna dagen...

Har ni nåt bra tips när mot nackspärr så mottages det tacksamt!

Och den största frågan av alla, hur länge sitter nackspärr i?




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar