torsdag 22 november 2012

Swedish House Mafia

Tänkte att jag skulle ha hittat mig något fint på modehuset men näää, det blev en klänning till Emma. Superfin för endast 99:- på Lindex.

Så vad jag ska ha på mig på lördag är en gåta. Panik!
Känner mig sådär härligt PMS-ig oxå, svullen och ful. Kul jul!
Misstänker att jag kommer prova, tjura, gråta, gnälla, slita mig i håret, sucka och pusta,innan jag hittar något som duger att ha på mig.
Ja ja... Det löser sig.
Efter några glas i kroppen så skiter jag väl i vad jag har på mig! ;)

Gjorde en otroligt god latté tidigare ikväll med kanel på ( önskemål från sonen )




Nu väntar jag på att mannen ska komma hem från jobbet.
Jag är sugen på att ladda hem ett avsnitt från nån bra serie och så ha en mysig sen kvällsfika med mackor och te.


Imorgon ska jag träffa min vän Ramona på en fika sen ha lite fredagsmys med man och dotter innan jag drar iväg på en jobbnatt.


Sonen ska till Stockholm på Swedish house mafia.
Är inte ett dugg avis. Nä hu nä!
JAG VILL OXÅ!!!


Natti natt


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar