måndag 5 november 2012

Men hjälp!

Mitt huvud sprängs snart. Har förbannat ont i knoppen.
Fattar inte vad som har hänt?!

Nu har jag haft en segdragen huvudvärk hela helgen. I morse vaknade jag vid 05-tiden med värk på höger sida av huvudet, ner bakom örat och mot nacken.
Började dagen med Treo. Hjälpte lite men inte helt.

Föreläsningarna jag varit på idag om Stroke, hjärnskador, MS och Autism har varit väldigt bra och givande. Men i slutet av dagen orkade jag knappt lyssna för det enda jag kunde tänka på var huvudvärken.
Ska ta en migräntablett nu och lägga mig på soffan och hoppas det går över.

Antingen är det ett migränanfall på G eller är det att jag spänner mig. Har haft lite ondare i handen senaste tiden vilket gör att jag spänner mig lite. Och så kan det nog vara lite stress relaterat.
Är ju lite stressad och orolig över att sonen är i Thailand. Hönsmamma som jag är :)

Hur som helst. Det går nog över.
Det finns som som har det värre
Är dock inte på skrivhumör så det blir ett kort och trist inlägg.

Men imorgon är en annan dag. Vi ses då!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar