torsdag 15 november 2012

Ikea

Jag fick lite sovmorgon idag eftersom jag ska jobba inatt men inte är jag piggare för det.
Blir ett lite dilemma inatt på jobbet. Jag hade behövt ha lite starkare smärtlindring pga axeln men tar jag det så blir jag alldeles för trött.
Så det är bara att bita ihop.

"What doesn't kill you makes you stronger"

Mamma har varit förbi på en liten förmiddagsfika. Bjöd på dom exklusiva Ica Basic kexen. Enkelt är gott! :)

Nu är familjen ute på en liten miniutflykt!
Emma är inte som alla andra barn, hon gillar att gå i affärer och framför allt Ikea. Jag är ju inte svår så vi åker väl till Ikea då :)




Jäklar vad jag gillar min nya jacka. Känns konstigt att inte ha en svart jacka, som jag nästan alltid har annars.
Grönt är skönt! :)



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar