söndag 25 november 2012

Dagen efter ...










Misstänker att min dag kommer att spenderas i soffan!
Passar utmärkt att min dotter älskar att kolla på film en dag som denna.

Hon har sovit hos mormor och morfar idag så jag ska gå och hämta henne nu.
Känns som att jag knappt kan gå. Har ont i fötterna och i rumpan.
Höga klackar och mycket dans har satt sina spår.

Vaknade upp med huvudvärk, lite lätt illamående, torr i munnen, ingen röst, kläderna slängda brevid sängen, ögonfransarna på nattduksbordet, men...med ett stort leende på läpparna och en härlig känsla i kroppen.

Utan att överdriva så var det en av dom roligaste kvällarna jag haft på länge.
Det här kommer bli svårt att slå!

Trots baksmälla så känner jag mig pigg inombords. Känner mig lycklig!
Glad över att ha lärt känna dessa fina och härliga människor.

Det sägs att tre tjejer inte funkar ihop. Man har ju alltid fått höra,och förmodligen oxå upplevt att tjejer inte kan vara tre att "leka".
I detta fallet funkar det hur bra som helst. Inga konstigheter!
Visserligen var våra män oxå med men dom "lekte" på eget håll.
Förutom ni vi ALLA stod och dansade (läs: hoppade ) i en ring på dansgolvet.
Vi var sådär pinsamt jobbiga, såna där på dansgolvet som puttas och knuffas. Dom där man stör sig på ni vet. Haha. Men vi bjuder på det. För kul var det!

Berättar mer sen och bilder från kvällen kommer under dagen!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar