onsdag 7 november 2012

Obama

Obama vann! Det glädjer mig. Egentligen vet jag inte varför jag blev så glad när jag såg det idag. Jag är inte så insatt i vad han gör och vad som händer men jag lyssnar på vad andra säger. Och då verkar Obama var det självklara alternativet.

Obama, folkets man! Han verkar så "vanlig" och mänsklig!
Det känns oxå som att det var viktig för USA och för världen att han vann.








Men annars känns det "stormigt" i USA.
Det känns tufft att en ny storm verkar vara på väg in över NY och NJ.
Min syrra åker dit på måndag. Då måste det vara lugnt. Annars får hon inte åka!!!


Och hur mår nacken idag då? Jo tack, "han"lät mig sova 3 timmar inatt iallafall.
Kanske känns lite bättre idag ändå men däremot har det gått ner i höger axel så jag har svårt att lyfta armen.
Att ta ner muggar i skåpen, ta ner kaffeburken på hyllan etc. är svårt. Men som tur är så har jag ju en vänsterarm oxå. :)

Kanske skulle be min man om lite massage?


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar