måndag 12 november 2012

Metallsmak i munnen

Det smakar metall i munnen. Nån frågade om jag hade ätit pinjenötter och det gjorde jag i fredags men kan det komma så här många dagar efter?
En annan sa Ketos. Om jag förstod det rätt så kan det bli så när man äter lite kolhydrater.
Förvisso har jag dragit ner på kolhydraterna men kan det verkligen vara det?

Hoppas iallafall att det är borta imorgon för jag vill att saker ska smaka som det ska göra. Kycklingsallad ska smaka kycklingsallad och inte som om man suttar på en enkrona!

Fast, det var ganska gott med kycklingsallad trots allt. Jag tog bara lite pasta till men desto mer sallad, avokado, mozzarella ost och pesto istället!




Nu smaskar jag på stekta äpplen, grädde och kanel. Smaskigt som attan.

Idag har det inte varit min dag alls. En vagel som ömmar, ont i min axel, en hand som krånglar, huvudvärk och på allmänt dåligt humör!
Och som grädde på moset så har Emma testat mitt tålamod precis hela dagen.
Jag har varit nära ett utbrott många gånger kan jag sä! Pjuuuh!
Orkar verkligen inte vara hemma mer nu. Ser fram emot jobb på torsdag!

Nu sitter jag under filten i soffan,ska försöka varva ner, slappna av och njuta av tystnaden och lugnet!

Tänker på lillsyrran som är framme i USA nu.
Vi följde henne ända till hon kom fram med den "braiga" flygplans-
appen.




Ska hålla koll på sonen och Tilda när dom åker hem från Thailand på torsdag. :)
Så skönt att dom kommer hem snart igen.
Det där med att klippa navelsträngen när dom är stora...det är lättare sagt än gjort!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar