onsdag 21 november 2012

Beröm

Varför är det så svårt att ta emot beröm?
Jag har iaf väldigt svårt för det.

-Men vilken fin tröja du har Malin.
-Äsch, den e ju jättegammal.

-Vad fin du är i håret Malin
-Tycker du? Jag som behöver klippa mig?!

-Vad bra du skriver Malin
-Äh, jag vet inte det... det kan nog bli bättre!

Jag blir glad för beröm. Som nyss när jag hade skickat fredagens krönika till Östranchefen och hon skrev att hon gillade den jättemycket.
Jag blir glad men har så svårt att ta åt mig!
Varför?
Tycker jag inte att jag förtjänar beröm?
Har nog bara svårt att ta in att någon gillar mig och det jag gör!

Hur som helst, krönikan är inskickad, chefen är nöjd, jag är ganska nöjd oxå och nu återstår att se vad NI tycker :)

Soft dag idag. Sov ett par timmar, alldeles för lite egentligen men det var omöjligt att somna om när jag hade vaknat.
Hämtade Emma på förskolan, hem och hade filmmys.
Patric kom hem och vi åt middag ihop för en gångs skull.
Emma och jag tog en kvällspromenad till affären i "regndugget", som Emma sa ( duggregn ). Vi har även klippt och klistrat lite och nu sover hon gott!

Jag softar framför TVn med Patric. Mysigt med lite kvalitetstid med sonen❤




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar