torsdag 8 november 2012

Medicinerad

Jahopp. Då har jag varit hos farbror doktorn och fått en dos mediciner som ska ätas i nån vecka framöver.
Jag var rejält muskulärt påverkad i nedre delen av nacken ut mot skuldran och axeln. Svullen, stel och öm.

Har ju ont ute i min axel oxå. Det knakar och kraskar inne i axeln.
Det lät högt när han gjorde vissa rörelser så både han och jag hörde det väl.
Han trodde att det kan ha blivit förkalkningar i axeln efter mitt fall och att jag har använt armen lite "fel" efter operationen osv.
Så han skickade remiss till röntgen för axeln.

Men nu ska det väl släppa i nacken/skuldran om några dagar om medicinen hjälper. Skönt!
Pallar inte att gå så här. Lite jobbigt när man inte ens kan knäppa bhn själv. Eller köra bil!!!
Som tur är har jag ingen natt på mitt schema förrän måndag.

Nu kaffe!




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar