måndag 26 november 2012

Så sant som det var sagt

Läste något bra på Helenas blogg:

"De som inte kan glädjas över andras lycka och framgång är de som inte själva har haft viljan att kämpa för att själva uppnå sina drömmar och hitta lyckan.
Människor som inte klarar av att se vad de själva har i livet, människor som inte kan glädjas över det lilla och endast letar efter anledningar att göra livet surt för andra…som kompensation för att de själva inte VILLE kämpa. Det är det lata och missunnsamma folket jag pratar om. Den sortens människor har jag inte plats för i vare sig mitt hem eller mitt liv!!!"

Elaka, avundsjuka och bittra människor får inte plats i mitt liv heller. Dom tar för mycket onödig energi.

När någon pratar illa om mig och går bakom min rygg så tänker jag att förmodligen så handlar det om avund.
Kanske är dom missnöjda med sitt eget liv?

Till dom vill jag bara säga:
-Gör något åt DITT liv, istället för att bry dig om MITT!




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar