onsdag 7 november 2012

Klantig mamma


Det känns som att det här med att ramla och slå sig i handen och handleder ligger i släkten.
Igår ramlade min mamma i trappan och slog sig illa i handleden.
Idag är hon på sjukhuset och gipsas just nu för misstänkt båtbensbrott. Tjena, vad kul!

Det där med att slå sig illa i handen och handleden är inte kul alls. Typ nåt man får dras med hela livet.
Min högra hand blir aldrig riktig igen efter att jag ramlade.

Om jag ska vara ärlig så tror jag att smärtan i min nacke och axel just nu på någotvis har ett samband med med min hand.

Om jag inte mår bättre i nacke och axel imorgon bitti så får det bli ett samtal till farbror doktorn.
Behöver nåt så jag kan slappna av i musklerna lite och framför allt inför natten så jag kan sova!

Ska försöka vila en stund nu.
Hade nog egentligen behövt gå ut och få luft.
I måndags satt jag inne på utbildning hela dagen , igår var jag inte utanför dörren.
Får se om jag går en runda sen...

Solen skiner ju iallafall. Härligt!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar