torsdag 15 november 2012

Flygande Jakob

Hur gott är inte det? Åt precis lite rester från gårdagens middag. Var nästan godare idag :)
Har precis vilat en liten stund och nu väntar jag på att Emma och Micke ska komma hem så att jag får pussa och krama dom innan jag drar till jobbet.
Dom har varit iväg och firat kompisen Alva som fyller år imorgon.

Det är ingen konstigt att Micke drar iväg själv med Emma egentligen, han är ju lika mycket förälder som jag är och precis lika delaktig i hennes liv men ändå blir jag alltid lite extra varm inombords när han drar i väg själv med henne på saker.

Vi har haft en mysig dag med ett besök på Ikea, där vi även åt lunch. PG ( Alvas pappa ) gjorde oss sällskap.
Sen var det ett besök på systemet och Maxi. Vi ska ha gäster på lördag så det var lite vuxendricka och annat gott som behövde införskaffas.

Som sagt, snart vankas det jobb. Ska ha en tjej som ska gå brevid inatt oxå. Skönt med lite sällskap.

Imorgon är det fredag...igen och då kommer finaste ungdomarna hem. Wiiihooo! Mys på hög nivå.
Vi har saknat dom här hemma.

Ha en bra natt allesammans, vi hörs imorgon!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar