söndag 18 november 2012

Bakis

Även om det är svårt att erkänna så måste jag nog säga att jag känner en uns av baksjuka i min kropp. Dock ingen sån där jobbig bakisfeeling utan mer trött, slö och bra allmänt seg. Och förbannat hungrig och sugen på allt onyttigt!( tur för mig att det finns massa gott kvar från igår ...)

Jäklar vilken bra kväll vi hade igår. Många härliga skratt blev det.
Är så glad att Patric har träffat en så fin tjej och ett extra plus att hon har en så härlig och rolig familj!















När Tildas föräldrar hade åkt hem så satt vi uppe och spelade spel med Patric, Tilda och hennes storasyster Eve. Underbara ungdomar!
Det blev rätt så sent. Var nästan så att det började ljusna när vi la oss.
Som tur är valde Emma att ta sovmorgon idag så vi gick inte upp förrän tio!

Emma hade oxå en väldig rolig kväll igår. Tildas kusin Ebba var med här. Och trots att hon är några år äldre än Emma så hade dom riktigt kul ihop.

Vi fick en fin Te-låda i present igår. Precis min stil!



Emma var även på kalas på Lattjoland igår. En dagiskompis fyllde år. Det var första gången Emma var där och hon ville dit idag igen. Alltså högt betyg på Lattjoland från Emma :)








Pappa MU och Anders verkade ha väldigt kul :)




Är så glad att vi har bra kontakt med några av dagisföräldrarna.
Otroligt härliga människor!

Ser fram emot nästa helg då vi ska ut och roa oss med några av dom. Fast nu är dom faktiskt inte "bara" dagisföräldrar längre utan våra vänner! Det är jag väldigt glad över!

Som sagt, idag blir det en söndag med många S.
Softa, slappa och svulla ;)

Hoppas på att kunna göra någon nytta idag vilket blir en powerwalk med fina Helena i såfall!

Ssssssssss...sköna söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar