torsdag 8 november 2012

Skype

Skype är bra skit. Har nyss pratat med min fina son. Han längtar inte alls hem. Konstigt?! ;)
Det kommer vara bra med Skype när Lina flyttar till USA oxå. Inte många dagar kvar nu...Hua! Hur ska det gå utan Lina? Lina är ju vår livlina!!! :)

Idag har Emma tagit kort på dagis. Både gruppkort och enskilt. Enskilt kort var det första gången hon tog men hon fick mycket beröm av fotografen och han sa att hon var som gjord för det.
Fick se bilderna han hade tagit och dom var väldigt bra :)

Jag sa nyss till Emma när vi kramades:
-Tänk att man kan älska en liten skit som dig så mycket!
-Men jag är ingen skit!
-Nähe, vad är du da?
-Jag är ju ditt barn!

Nu ska jag göra mig nåt att käka sen ska jag bara sitta på röva och inte göra ett skit mer idag. Hepp hepp!



Hm...Jag känner mig lite smått irriterad. Hur kan man påstå sig inte ha tid att ses men man har tid att träffa andra? Jaja, det är skillnad på VEM man har tid att träffa...irriterande.
Men...vad gör det om hundra år? I fortsättningen kommer jag inte heller ha tid. Gud vad jag blev upptagen helt plötsligt. Jag har väääääldigt mycket att göra framöver! :)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar