söndag 18 november 2012

Skön söndag

Det har verkligen varit en slapp söndag!
Jag har diskat upp glasen från igår men det är nog oxå det enda "ansträngande" jag har gjort här hemma idag. Jag har inte ens behövt laga mat, nä det fick bli rester.

Amanda, min minsta syrra var här en stund och passade Emma medan jag tog en powerwalk med Helena. En timmes powerwalk!
Högt tempo i både ben och mun.
Det kändes inte alls som om vi gick en hel timme. Vi hade så mycket att prata om.
Lite flåsigt emellanåt bara. Svårt att gå fort och prata samtidigt.
Det var iallafall väldigt trevligt.
Tror vi ska införa en powerwalk i veckan!

Ja jag har iallafall rört på mig lite idag. Alltid nåt.
Men jag tänker inte skämmas för denna slappa söndag. Nä jag njuter!
Det är så skönt att bara vara!

Imorgon är en ny dag och då är jag väl förmodligen tillbaka till mitt vanliga jag. Hon som bara måste ha nåt att göra hela tiden ;)



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar