måndag 12 november 2012

Vagel

Ja nä men då vaknar man upp med en vagel i ögat. Svullen och röd i ögat och ser värre ut än vanligt.
Kul!

Har precis pysslat klart med Emma. Vi har fixat inbjudningskort till hennes 4-årskalas!
Ja jisses, 4 år snart. Vad hände?



Jag måste gå ut och en runda snart. Behöver luft. Känns som att jag knappt har varit utanför dörren sen jag fick ont i nacken och axeln och rört på mig har jag absolut inte gjort.

Är så sjukt trött och känner mig dåsig av tabletterna men jag måste ta och rycka upp mig lite nu!
Nacken är bättre men axeln känns si så där. Hoppas på att kunna ge mig ut och köra bil imorgon!
Det bara måste gå!
Är det nån som vill fika eller luncha med mig imorgon så tackar jag vänligt och bestämt JA! :)

Det finns en rolig App där man kan följa flygplan, om man nu tycker det är intressant!
Just idag känns det iallafall väldigt kul för då kan vi följa syrrans resa fram till USA :)







Hon verkade så pigg och glad, trots en lång natts väntan på flygplatsen, när jag pratade med henne imorse.
Klart hon är glad. Hon har ju värsta grejen att se fram emot :)




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar