fredag 16 november 2012

Sverigedemokraterna


Vilka nötter SDs riksdagsmän är!
Dom kan inte vara så nöjda med filmerna som hittats.
Och hur smarta är dom som filmar allt?

Stör mig extremt mycket när dom i en filmsekvens smörar för polisen, spelar väldigt oskyldiga och rädda men sen när dom kommer runt hörnet så bara asgarvar dom!

Hatar SD "blattar" så himla mycket?
Är det bara "blattarna" som är i Sverige dom hatar? För annars borde dom ju aldrig vilja resa utomlands om dom inte tål utlänningar, menar jag.

Finns det verkligen någon som vågar stå för att dom röstar på SD efter denna "stormen"?

Jag kan förstå om man stör sig på att Sverige låter alldeles för många invandrare komma hit. Absolut!

Jag stör mig inte på invandrarna i sig men på att Sverige inte tar tag i saken direkt när dom kommer utan låter dom bo här i flera år och när dom har börjar bosätta sig här DÅ ska dom utvisas.

Då lider jag väldigt mycket med dom små barnen.
Dom har inte valt att komma hit. Dom kanske har haft det jättekämpigt att anpassa sig, få vänner och lära sig språket och när dom väl har tagit sig igenom
svårigheterna och börjat leva ett svenskt liv, då ska dom ut ur landet.

Som sagt, jag lider med barnen
och jag hoppas man tar ifrån SD sympatisörerna passen. I alla fall dom med extrema åsikter. För tål man inte utlänningar/blattar då ska man heller inte åka utomlands!

Det är iallafall min åsikt!

Undra vad dom tycker om vår svenska hjälte Zlatan. Är inte han oxå "blatte"?

Nu hoppar jag i säng.
Tack och gonatt!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar