fredag 9 november 2012

Krönika

Japp då var det dags för en krönika igen.
Hade skickat in två, kunde inte välja vilken jag skulle ta, så chefen valde åt mig.
Idag handlar den lite om att "mycket vill ha mer" :)








Idag är jag sjukt trött. Nästan lite yr och dåsig.
Tror det är av tabletten Paraflex.
Skulle fika på stan med syrran igår men vi fick åka hem. Jag blev helt konstig. Kände mig helt matt och var riktigt yr. Läskigt.
Hur som helst så har jag iallafall sovit lite bättre inatt.
Och så fick jag sovmorgon till 9.30 fast jag hade lätt kunna sova flera timmar till :)

Det värmer i mitt hjärta att flickan som försvann är tillbaka igen.
Skönt att få läsa om ett lyckligt slut. Jag trodde tyvärr inte det...
Men är otroligt glad att hon är hemma hos sin familj igen.
Fasar för den dagen då Emma
ska börja gå själv till skolan och hem till kompisar etc.
Vi får skaffa en GPS-sändare att ha på henne!


Fredag igen då ja!
/Chips och cola



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar