torsdag 22 november 2012

Finn ett fel

Finn ett fel på denna gardinen




Just precis...




...ett hål. Ett klipphål från vår dotter som har klippmani.

Hon har i stort sett saxen fastklistrad i handen.
Klippt sig själv har hon oxå gjort.
Men nu har mamma MU fått nog. Nu är det klippförbud. Gardinen och utklippta sidor i ett dopalbum var droppen.

Men annars så är allt bra. Ledig dag utan måsten.
Härligt!

Pastagratängen står i ugnen och min mage skriker efter mat.
Måste sysselsätta mig själv annars kommer jag att skåpsäta mig mätt innan maten är klar.

Tror jag ska börja rensa lite i min garderob.
Det känns som att det kan behövas.
Eller?




Jag förstår inte vem som kastar in kläderna i min garderob hela tiden???
Inte konstigt att jag aldrig hittar nåt att ha på mig!

Ikväll ska jag till modehuset på lite julkvällserbjudande med finaste ungdomarna!
Och ikväll är det även ett avsnitt av Revenge.

Bra torsdag det här, mycket bra!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar