tisdag 13 november 2012

Ica Magneten

Såg en hyllning till Ica-butiken i Lindsdal i tidningen idag.
Kan bara hålla med. Det är en fantastisk butik med underbar personal.
Inte blir det sämre av att dom nu rustar upp butiken och gör den större.
Alltid trevlig och hjälpsam personal, generösa öppettider, ett stort sortiment,bra priser och erbjudanden.
Bästa butiken!
Vi storhandlade alltid på Maxi tidigare men nu är vi väldigt sällan där!

Nu ska jag försöka köra bil med min onda axel/arm.
Spännande!
Mår bättre i nacken. Tabletterna gjorde susen men detta knakande, smäckande och knastrande i axeln/skuldran känns inte ok.
Inte heller min svullna och "ömma" hand.
Men på måndag ska jag till ortopeden så jag hoppas läkaren har en lösning.

Som sagt, jag ska alltså köra in till stan en runda. Ska fixa present till ett barnkalas som Emma ska till på lördag.

Vi hörs sen!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar