söndag 25 november 2012

I går...

...hade jag som sagt en väldigt bra dag.

Slutade jobba 9.15 , åkte hem och försökte sova. Efter tre timmars sömn vaknade jag och det var i princip omöjligt att somna om.
Tog ett långt bad, åkte och lämnade Emma hos sin mormor och morfar och så vidare in till stan.
Jag vann en sminkning på Make up stores senaste klubbkväll så den passade jag på att ta igår eftersom det vankades party på kvällen.
Elin på MUS är verkligen duktig på att sminka, gullig och trevlig är hon oxå.
Jag hade lösögonfransar igår. Inte riktigt min grej men det var riktigt fint måste jag erkänna!

Hem och softade lite innan fina Tilda (sonens tjej )hämtade oss.
Vi hämtade upp Anders och Helena och så vidare mot Linn och Jonny.
Shit vilket hus dom har! Riktigt jäkla fint. Ligger i topp av finaste och trendigaste husen jag varit i.

Vi fick välkomstdrink och så satt vi och snackade lite innan vi serverades god middag och efter det en fantastisk dessert.
Vi spelade spel, lyssnade på musik, skrattade, pratade om allt mellan himmel och jord, tjejsnack och sminkning på toan innan vi blev hämtade av Tilda för en tripp in till stan.
Bästa Tilda körde först in tjejerna till Harrys och sen tillbaka igen för att skjutsa männen.

Jag brukar inte ha kul på Harrys men nu har det varit roligt dom två senaste gångerna. Först tjejfesten och sen nu.

Igår var riktigt kul. Vi dansade, tittade på nån tjejgrupp som uppträdde, gjorde våra män sällskap när dom bowlade, träffade roligt folk och vi avslutade med hopp och studs på dansgolvet med våra män.

Jag känner mig glad och nöjd med livet idag. Det var längesedan jag skrattade så mycket som jag gjorde igår.
Underbart!

Nu kör Emma och jag filmmys.
Jag äter chips och dricker läsk, because I'm worth it!
































































- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar