lördag 1 januari 2011

2011.01.01

Första dagen på ett nytt år som jag hoppas kommer blir fyllt av kärlek, lycka och glädje.
Känns iaf som om det kommer hända en hel del roligt detta året. Vi har har en hel del roliga saker som händer under sommaren. En av alla saker är att våra vänner Christian & Nina ska gifta sig i Augusti. Underbart!
I går när vi kom till dom, vi var där lite tidigare än dom andra gästerna. Då bjöd dom på hummer och vi skålade i champange. Sedan fick Micke o jag en present, en pärm där det på framsidan stod att dom skulle gifta sig och dom undrade om vi ville bli deras värdpar på bröllopet. Jag blev så glad och rörd så att jag började gråta.
Vi tackade givetvis ja och jag kommer lägga ner hela min själ på denna uppgiften. Kommer förmodligen vara helt slut och behöva ta tjänstledigt hahaha. Jag vet ju hur jag funkar, får jag en uppgift så ska den lösas på bästa sätt.
Så pärmen vi fick kommer fyllas med allt vi ska göra. Ska bli så kul!

Nyårsafton var en helt perfekt kväll. Eller faktiskt nästan BÄTTRE än perfekt! Gott att äta o dricka, trevligt sällskap , väldigt roliga lekar och många härliga skratt. Barnen lekte jättebra och hade så kul tillsammans. Inget bråk, pip eller gnäll, bara massa skoj. Skattjakt och disco , gissa om barnen trivdes! Efter tolvslaget satt vi länge, pratade och lyssnade på musik. Vi sov över hos Nina o Christian och idag hade vi en långfrukost framför öppna spisen. Mys på hög nivå!

Resten av dagen blir en slappardag. Jag ska försöka vila upp mig inför två kommande jobbnätter. Går på vid 21 ikväll.

Gott nytt år på er. Hoppas ni får ett bra 2011!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar