lördag 22 januari 2011

Hobby

Jag har bestämt mig, jag ska börja med en hobby på äldre da´r. Jag ska börja göra smycken. Halsband, armband o berlocker/brickor/tags med namn el budskap på. Först för nöjes skull. Till mig själv och ge bort i present till släkt o vänner. Sen om det funkar, blir bra o är kul så kanske jag kan ta upp beställningar.
Nu måste jag surfa runt och kolla upp vart man kan beställa hem grejer. Om nå´n har ett bra förslag eller tips så får ni gärna höra av er malle_74@hotmail.com
Åh vad kul det ska bli!

Nu har jag tagit ett skumbad med min dotter. Vi släckte ner och tände ljus och hade det Jättemysigt, som Emma sa :)
Nu ska jag krypa ner o läsa ett par sagor för henne. Och när hon har somnat blir det tre rätters och kvalitetstid med mannen.´

Ha en mysig lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar