fredag 14 januari 2011

Ändrade planer

Ikväll skulle vi ha varit hos fam. Johansson/Håkansson på lite fredasgmys men vi fick ställa in det. Micke är sjuk. Feber, hosta och dunderförkyld. Och han ÄR verkligen sjuk så jag tycker faktiskt lite synd om honom.
Vi får ha fredagsmys här hemma och hämta hem en gyrostallrik och kolla tv.
Jag är faktiskt rätt däven själv. Emma har haft en bökig natt och klockan 05.50 ville hon gå upp. Herre Gud. Mitt i natta ju :/
Och eftersom man inte är van att gå upp vi den tiden, Emma sover ju nästan alltid till efter 8 , så känner man sig rätt seg. Gääääsp!

Idag har jag varit hos chefen på medarbetarsamtal. Gick super. Och så var jag inne i stan en snabbis och träffade Ramona och hennes goa bebis Ninna. Så söt liten tjeja. Var mysigt att få lite bebisgos.
På tal om bebis så går mina tankar till en vän som måste ligga på sjukhuset med sin lilla bebbe. Trist! Tänker på er och hoppas ni får komma hem snart!

Innan fredagsmyset börjar så ska jag hänga en maskintvätt och fixa iordning lite här hemma så jag kan sätta mig och slappa med gott samvete sen :)

Ha en mysig kväll allesammans!

2 kommentarer: