fredag 28 januari 2011

Vampire Diaries

Har legat o tittat på en vampyr serie på datorn. Trodde väl aldrig att jag skulle börja intressera mig för vampyrer. Har alltid tyckt att så´nt där övernaturligt trams är slöseri med tid att titta på. Men efter att ha läst Twilight böckerna så blev jag helt plötsligt såld på vampyrer ;)
Vampire Diaries är en sååå bra serie, spänning och en jäkla massa kärlek.
Min man kan inte fatta att jag kan titta på "skiten" hehehe och jag begär inte att han ska förstå heller.
Jag kan tex inte förstå hur man i timmar kan ligga och titta på golf??? :)

Både jag och Micke ligger utslagna i soffan. Jag känner mig frusen och har ont i kroppen. Tror jag ligger kvar här resten av dagen med undantag för toalettbesök :)

Kvällens I-landsproblem: Ska jag få se Let´s Dance eller ska Micke få bestämma och vi ser istället På spåret? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar