måndag 3 januari 2011

Ledig

Gud vad skönt det är att vara ledig. Nu när man har börjat jobba uppskattar man lediga dagar enormt mycket och njuter av varje stund.

Det gick jätte bra att gå till jobbet igår. Ska gå den långpromenaden minst en gång i veckan.
Idag har jag sovit, ätit kroppkakor till lunch, jag behöver väl inte tala om att det var magiskt gott *mmmmmm mums *, en kaffe hos mamma ( jag tog INGEN kaka till , bra där ) åkt pulka med Emma. Shit, hon är galen vår dotter. Hon vill åka högst upp ifrån backen och ju snabbare det går desto roligare tycker hon att det är. Vi har åkt snowracer idag och jag satt bakom henne. Jag tyckte det gick lite väl guppigt och fort fram men vad gör man inte för sina barn :)
Bra motion att gå upp för backen oxå. Nu ska my big ass bort :)
Var o handlade förut. Bara massa nyttigt. Inget snask ikväll inte. Soppa, gurka, morötter och knäckis.
Bra start iaf.

Nu väntar ett värmande bad och en kväll i lugnets tecken...S O F F A N!


En av sonens kompisar modebloggar. Kul med en kille som är intresserad av mode. Titta in på hans blogg vet ja!
Patric är oxå väldigt intresserad av mode. Han kan byta kläder femtioelva ggr innan han går hemifrån hehehe kan han fått det från sin mamma tro? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar