onsdag 26 januari 2011

Sjukbloggen

Ja detta har numera blivit en sjukblogg.
Ingen bra start på det här året för fam. Unger.
Min man har ont i benet och har domningar i foten pga nå´n ryggkota och så har han varit förkyld i 2 veckor nu.
Emma är dunderförkyld och inatt fick hon hög feber IGEN och hade svårt med andningen. Natten har varit fruktansvärd. Jag har inte vågat sova. Har bara legat o lyssnat på hennes andning. Hostan hon dras med låter hemsk så idag blir det vårdcentralen för hennes del. Lunginflammation?
Och så har vi mig med min gipsade högerarm och så har även jag har dragit på mig en härlig förkylning.
Väntar bara på att sonen ska komma hem med nå´n åkomma oxå. *suck*

Fy vad segt detta är. Jag blir deppig!
Min söta lillasyster Lina ringde nyss och hon kommer förbi med en semla. Så gullig.
Jag skiter i om jag så småningom kommer se ut som en semla. I need it!

Näe, vad ska jag skriva om för nå´t roligt som händer i mitt liv just nu?
Ikväll ska jag på plastparty så då får jag komma hemifrån en stund iaf och imorgon en fika på stan med Pillan. Det är det jag ser fram emot just nu!
Och så lönen...lönen som ramlar in på kontot imorgon, det är det positiva som händer i mitt liv just nu!

Som sagt, ingen bra start på det nya året MEN...nu kan det bara bli bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar