torsdag 20 januari 2011

Sovmorgon

...men trött ändå. Jag fick sova till 10 idag och borde vara utvilad men ändå är jag trött??!!
Vissserligen har jag sovit dåligt inatt. Emma är dunderförkyld och har vaknat några ggr inatt och jag har haft svårt att somna om.
Får väl vila en stund i em för inatt är det jobbdax igen. Så var det med den långledigheten. MEN jag ska inte klaga. Jag jobbar 1 natt och sen är jag ledig 1 vecka till. Men sen får jag däremot gnälla för då kommer 2 veckor med ganska mycket jobb.
Så nästa vecka blir det att vila upp sig.

Vad händer idag? Jo det är OBLIGATORISK städdag för fam. Unger :)
Ska hänga upp nyinköpta gardiner idag med. Kul med lite förändring. Bara nya blommor/växter som ska inskaffas oxå.

Nähe...nu ska dammtrasan fram.

Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar