söndag 2 januari 2011

T som i Trött...

...ja jisses vad trött jag är. Känner mig nästan berusad. Var en väldigt seg natt. Kändes som att den aldrig skulle ta slut. Kollade på en ruggig film som var på tv inatt. Instängd eller vad den hette. Läskigt värre! Tur att jag ändå skulle vara vaken för jag hade aldrig kunnat sova efter den filmen.
Nu har jag sovit, är dock inte utvilad men nu är det bara denna natten sen är jag ledig två nätter. Skönt! Sen jobbar jag två till och sen långledig helg. Lovely! Sen följer 2 extremt lugna veckor med knappt inget jobb alls.
Idag funderar jag på att ta en långpromenad till jobbet. Från Lindsdal ut till Havsörnen. Kan väl ta typ 1 tim och 15 min eller nå´t.
Behöver röra på mig. Känns som om min rumpa har vuxit till det dubbla. Bumpaberta...Bläää!

Nu ska jag leka med min dotter en stund sen bara slappa inför nästa jobbnatt.

Det bästa med att jobba natt är det underbara mottagandet jag får av min dotter när jag kommer hem. Kärlek. Och att man får gå och lägga sig när alla andra måste gå upp och jobba ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar