torsdag 13 januari 2011

Piggare?

Blev inte direkt piggare av powernapen. Känner mig riktigt slö och tung i huvudet. Men det är ju "red period" så det beror väl lite på det oxå. Jag vill ha choklad, NU! Hoppas min man förstår mina små hintar om att jag är sugen på dubbelnougat ;)

Nu ska jag fixa en koja åt min dotter sen ska jag börja damma här hemma. Damma ett rum i taget från golv till tak...det behövs! Dammet har tagit över vårt hem. Varning för dammallergi!
Och om jag hinner så måste jag städa och rensa min garderob.
Detta eviga dilemma med kläder och garderoben. Jag har aldrig några kläder att klä på mig men ändå är garderoben så fullproppad så den inte går att stänga. What?
Med andra ord så köper jag fel kläder.
Från och med nu så ska jag börja köpa rätt kläder ;)

Ikväll blir det en lugn kväll. Kanske skulle ta och hyra mig en film?
Eller lägga mig tidigt och läsa lite?
Äh, jag får se vad som händer. Det är det bästa med att vara ledig, man kan helt enkelt göra precis vad man vill :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar