söndag 23 januari 2011

Söndagsmys

Emma har redan somnat. Hon var utmattad efter natten. Vi hälsade på hos kusin Mejsen en stund som fyller år idag men det märktes att Emma inte var på topp. Hon var febrig när vi kom hem o väldigt hängig.
Så nu ligger hon och sover och vi håller tummarna hårt för att hon får en lugn natt. Imorgon får hon vara hemma från dagis så då tar vi en vilodag.

Nu blir det ryggläge i soffan resten av kvällen. Handboll och så är det Solsidan ikväll och efter det får det nog bli en film. Soft kväll. Pizzamackor på menyn och så kanske en o annan godisbit :)
Söndagsmys är minst lika bra som fredagsmys.

Jag letar för fullt på nätet efter sidor att beställa saker till smycken. Jag vill verkligen detta. Kul ska det bli. En annan sak som jag skulle vilja göra är att skriva en barnbok. Jag har en idé. Kanske kan få med mig syrran Amanda på den. Hon ritar o jag skriver. Vi kom på en figur idag, Stinky! Hahaha

Nähe, täcke, kudde o soffan. Hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar