fredag 7 januari 2011

Trött och dålig kondis

Jaa, idag på morgonen när jag var på väg hem från jobbet fick jag känna av min dåliga kondis. Jag sprang till bussen, jag hann med i sista sekund men jag var mer död än levande och flåsade hela bussresan hem.
Men trots att jag var ensam hemma och det var lugnt och tyst, tror ni jag kunde sova? Nääe da, icke sa nicke. Har sovit riktigt dåligt idag. Vänt o vridit, drömt en otäck dröm om att Emma skadade sig illa så jag är faktiskt fortfarande lite skärrad. Hemsk tanke!
Ja och nu sitter jag här trött och eländig.
Emma är hemma igen men hon bänkade sig direkt framför tvn. Hennes farmor kommer snart förbi , hon har köpt en kappa till Emma som hon ville lämna. Snällt!

Jag tänker matvägra denna helgen. Inte vägra att äta mat men att tillaga den.
Så i helgen får mannen visa vad han har för talanger ;)

Nu tar jag helg och jag ska njuta av min ledighet.
Tomtarna ska bort i helgen oxå och det ska storstädas, byta gardiner osv.
Japp...så var det med den ledigheten

Ha en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar