fredag 31 december 2010

Gott nytt år

Startade sista dagen på året med en rejäl sovmorgon. Min älskade man lät mig sova till 10.30 ...Underbart! Utvilad, pigg och rejält laddad för denna nyårsafton som vi ska fira med våra fina vänner.
Vi är 4 par och 6 barn, gott att äta, 2 förrätter, huvudrätt och efterätt, lekar och bara allmänt trevligt!

Vi hade en väldigt trevlig kväll här hemma igår oxå. Sara, Patrik och Theo var här. Tilda o Patric var oxå med en stund.
Vi testade raclette med dem igår och det gjorde succé. Gott var det!
Som vanligt så hinner vi aldrig spela spel när vi umgås med dem för vi pratar o äter alldeles för mycket hehehe. Tiden går alldeles för fort, men det är ju ett tecken på att man har kul!
Vi pratade om att åka till Barcelona i sommar och se Bon Jovi med Sara o Patrik och blir det så så kommer jag skrika av glädje och springa naken 2 varv runt huset...eller inte. Men glad kommer jag bli iaf ;)

Nu ska jag ut och "rasta" Emma en runda sen bär det av till Fam. Hultén


GOTT NYTT ÅR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar