onsdag 8 december 2010

Förvirrad

Japp, jag är mer förvirrad än vanligt. Bara snurrar i huvudet.

Trött är jag oxå efter en hemsk natt. Emma kom intassande till oss vid 01 inatt och en kort stund därefter började jag o Micke hosta ungefär samtidigt. Vi hostade, hostade och hostade. Vi vankade fram o tbax, drack vatten, tog hostmedicin men fortsatte ändå hosta. Emma tyckte det var jobbigt och sa : Emmas säng. Hahaha, smart tjej, hon gick in och las sig i sin säng igen.
Jag somnade till slut men vaknade vid 4 för att fortsätta hosta i 2 timmar till. J**la hosta!!!

Blir det en likadan natt så kommer jag få rycket. Då tänker jag inte ens försöka sova utan gå upp o kolla tv istället.

Är oxå helt slut av att Emma kommit in i en trotsperiod med skrik, gap, gråt o gnäll VARENDA kväll när hon ska gå och lägga sig.
Nej jag vill inte borsta tänderna, nej jag vill inte sova, nej jag vill inte, vill inte, vill inte...eller , jag vill ha vatten, jag vill sitta i soffan, jag vill läsa eller mamma ska sova Emmas säng, mamma ska sjunga, mamma ska, mamma ska , mamma ska *suck, djuuuuuuup suck*
Hur länge ska det vara så här? Nervsammanbrottet är nära. Hua!

Har gått igenom julklapparna vi har köpt och vi är nästan helt klara med alla inköp. Har bara nå´n enstaka liten grej att fixa men det går snabbt o enkelt. Skönt att vara klar.
Nu ska dom bara slås in oxå, men det gör vi alltid dagen innan julafton när vi har uppesittarkväll. Mys <3

Emmas födelsedagspresenter är oxå klara. Bra jobbat Malle MU.
Tänk att lillan blir 2 år nu snart. Känns som om jag nyss krystade ut henne. El näe...den smärtan har jag förträngt :)


Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar