fredag 3 december 2010

Jobbhelg

I helgen blir det nog inte så många inlägg. Jobbar natt hela helgen. Kör natt 1/3 inatt.
Kommer nog gå bra men det är segt att nå´n jävla dunderförkylning lurpassade och attackerade mig igår kväll.
Så idag har jag känt mig krasslig och småseg. Hostar o nyser om vartannat. Men men...det är bara 3 nätter sen är jag ledig mer än en vecka. Bara att bita ihop!
Kommer jobba, sova, äta, jobba, sova, äta, jobba, sova äta osv denna helgen. Mycket mer än så lär det nog inte bli.

Idag har jag skottat, vilat, fått delegering, lunch på Mc D, handlat på Maxi, skottat, åkt pulka med min dotter, fikat, pratat med en "gammal" vän som jag saknat, tvättat, plockat o fixat här hemma, NU vila medan degen till pizzan jäser, sen göra pizza, äta och så off to work...

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar