torsdag 30 december 2010

Jämmer o ve

Känner mig som en hyprokondriker idag, har ont ÖVERALLT.
Ont i huvudet, ont i käkarna och bakom örat!!! ( har två visdomständer som växer konstigt ) har ont i axlarna, ont i ryggen...ja hela jä**a kroppen kan man säga.
Inte nog med det så har jag en dålig magdag oxå.

Hehehe, visst låter jag som en hypokondriker? Känner mig verkligen sjuk idag fast jag kan ändå inte säga VAD jag är för sjuk eller vart det gör mest ont. Allt gör ont idag och allt känns BLÄÄÄÄ.
Alldeles för många prinskorvar, julskinka, ostkaka, godis och choklad har satt sig på min rumpa o min mage, så jag är TJOCK oxå. Fy fanken!

Borde krypa ner igen. Lipen hänger innan för ögonen och säger nå´n nå´t fel ( iaf som uppfattas fel av mig ) så kommer jag att börja lipa. Japp, en så´n dag är det.
Ska fixa mig nu och sen ska jag ut o leka i snön med min dotter. Hennes glädje av att få vara ute och åka pulka eller leka i snön gör mig glad och lite frisk luft skadar inte. Behöver energi!


Ska städa o fixa här hemma sen så fort jag fått lite kraft. Vi får gäster ikväll och det ska iaf bli kul.
Micke fick ett raclettejärn av mig i julklapp och våra gäster blir försökskaniner ikväll :)





Imorgon är det nyårsafton och det ser jag fram emot RIKTIGT mycket.

Puss på er

( PATRIC, när kommer du hem? Jag saknar dig ... )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar