söndag 19 december 2010

Jag ser det snöar, jag ser det snöar

Det var väl roligt HURRA! Eller? Njae, nog för att jag vill ha snö på julafton men nu räcker det!
Vi behöver skotthjälp. Min man har ischias och jag är nyopererad och har ont i baken hehe så vi har lite svårt att skotta. Nå´n som känner att dom har tid o lust så bjuder vi på glögg o pepparkakor :)

Idag är vi sega. Vi var på en liten julfest hos goda vänner igår. Jag trodde inte att jag skulle klara av att gå dit med tanke på "the pain in my ass" men det gick ganska så bra. Det tog dubelt så lång tid att gå dit som det brukar men vi kom fram tillslut iaf. Jag tog det lugnt med drickan eftersom jag äter antibiotika o smärtstillande men jag känner mig ändå dåsig idag.
Hur el hur så var det en väldigt rolig kväll med trevliga vänner. Vi spelade julklappsspelet och det var riktigt roligt.

Idag blir det en slappardag och jag ska mest ha positionen RYGGLÄGE

Ha en bra söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar