lördag 18 december 2010

Hurra! Hurra! Hurra!

Vår lilla älskling fyller 2år idag.

Vi vaknade vid 8.30 och Emma sov fortfarande så vi smög upp och hämtade paketen och gick in och sjöng. Hon såg ganska förvånad och nyvaken ut men glad blev hon. Emma är så gullig för hon bli även glad över mjuka paket. - Åååh kläder , sa hon. ;)

När vi höll på att skruva ihop en matstol till dockan som hon fick så ringde min syrra o sa att vattnt snart skulle ta slut i hela Kalmar. Tack gode gud för att hon ringde, jag hann duscha o vi fyllde upp en hel del vatten.

Disken som blir efter kalaset idag får vi ställa ut i snön så länge...allt löser sig!
Bara det finns vatten till kaffe o att tvätta händer o borsta tänder ;)

Nu ska jag börja förbereda inför kalaset, kl 14 kommer gästerna.
Måste försöka vila en stund oxå för idag har jag ont efter operationen i tosdags. AJ! Men det går ändå mycket bättre än jag trodde det skulle göra.

Ha en bra dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar