måndag 27 december 2010

Realisation

Första gången i mitt liv, tror jag, som jag inte har tyckt att det var kul att gå på REA.
Fanns inget kul alls och inte speciellt billigt heller. Eller så var jag helt enkelt inte på shopping humör. Men det var iaf trevligt för jag hade bästa sällskapet av Pillan o Sara.

Känner mig inte i toppform. Ont i huvudet , har haft det i flera dagar. Förkylningen vill inte riktigt ge med sig. Jämmer o ve!

Ikväll blir det en lugn hemmakväll o bara mysa. Försöker komma på nå´t gott som vi kan äta ikväll. Men jag har hjärnsläpp. Får väl gå bort till "mangan" o se vad som bjuds.
Imorgon ska Emma o jag ha en mammaEmma-dag o bara ta det lugnt sen imorgon natt vankas det jobb igen.
Har bara en enkelnatt så det blir lugnt. Sen jobbar jag nyårsdagsnatten nästa gång. Ledig nyårsafton, gutt!
Jag ska hoppa in och jobba extra på trettondagsafton. Vi har ändå inget för oss då och det känns bra när man kan ställa upp för nå´n som vill vara ledig.

Nähe...om man skulle försöka få hjärncellerna att börja arbeta lite...Vad ska vi äta ikväll?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar