onsdag 15 december 2010

Gaaah! Grrrrrr! Morr, morr!

Jag är på dåligt humör. Irriterad, lättretad, huvudvärk, trött, men mest av allt känner jag mig orolig :/
Men snart är det över...

Nu sitter jag och letar recept på varm smörgåstårta, ska göra det på lördag men minns inte riktigt hur man gjorde.
Bacon, purjolök mm var det i iaf och gott är det!

Snart dax att åka o handla lite. Usch, jag är inte alls sugen på det. En förkyld Emma ska följa med oxå och jag kan höra gnällandet redan nu. *suck*
Idag ska jag iaf göra en god gärning och hjälpa någon som behöver hjälp.
Känns bra att vara snäll så här innan jul. Då kanske t o m jag kan få en julklapp?
Det sägs att man blir snäll av att äta pepparkakor...pffft...jag har nog överdoserat och fått omvänd effekt. Jag känner mig INTE snäll. Känner mig bara sur o dum...och ful oxå. Blääää!

I eftermiddag/kväll kommer pappa Wisth och Wisth Jr hit. Ska bli trevligt. Patrics fina tjej Tilda kommer oxå. Mys <3
Är så glad att Patric har hittat en bra o fin tjej.

Jag måste ha en huvudvärkstablett, kaffe och helst nå´t lugnande...kroppen bubblar av en olustig känsla. Hua! Tror en lång promenad skulle göra susen, men näää det är så kallt.

Kramar från positiva Malle

Älska mig mest när jag förtjänar det minst för det är då jag behöver det som bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar