tisdag 14 december 2010

Vad är det här?

Vad är det här? Vad är det här? Vad är det här?
Ja jag vet, Emma är i en utvecklingsfas och håller på att lära sig mycket nu, men varför fråga om saker hon redan vet vad det är???
-Mamma vad är det här, frågade hon om sin lilla Mussefigur förut. Jag svarade hur många ggr som helst att det var Musse, och hon VET mycket väl att det är Musse. Hon frågade ändå, vad är det här?
Till slut så svarade jag inte fler ggr, då sa hon:
-Mamma, lyssna på mig!
Hahaha, denna underbara lilla trollunge!

Emma är fortfarande sjuk och jag hade lite panik av att vara instängd i huset så jag smet till stan idag o Emma var hemma med pappa.
Uträttade några ärenden och käkade lunch med Pillan.

Ikväll ska jag slå in Emmas födelsedagspresenter och sen ska jag bara ha en soft tv-kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar