måndag 27 maj 2013

Vinglas

Vi behövde en jäkla massa vinglas till studenten så jag åkte till Ikea och köpte deras vinglas. Dom hade 6 för 39:-
Plastglas kostar i princip lika mkt och är små , går sönder lätt och kan inte återanvändas. Så dom här glasen blir helt perfekt. Förra året köpte vi Ikeas champangeglas så det har vi många av nu oxå.
Men öl och drinkglas får däremot bli i plast!
Nästan alla inköp till studenten är klara. Inte alls mkt kvar på to do-listan nu. Jag gillar att vara ute i god tid.

Jag känner på mig att det är ett yrselanfall på G. Har haft lock för örat hela dagen och när jag var på Modehuset fick jag tinnitus. Så ja, nu är det bara att vänta in eländet.
Blir en soft kväll hemma. Soffhäng och tv.
Har sovit otroligt dåligt inatt och vaknade sen tidigt av alla kvittrande fåglar.
Så jag misstänker att jag lär somna tidigt.

Imorgon bitti blir det pw och sen möte på jobbet. Och när jag kommer hem ska vi gå och hämta Alwin i Emmas dagisgrupp. Han ska vara här på lite eftermiddagslek. Emma är så taggad ;)
Tror det får bli ett besök på gymmet imorgon em/kväll oxå!
Som sagt, denna veckan kör jag hårt!

På tal om annat, vad tycker ni? Ska jag ha håret plattat eller låta håret självtorka så att det blir lite lockigt/vågigt?
Bilder kommer nedan och även en bild på dagens lite slappa outfit. Me like!

Jag föredrar plattat. Gillar inte alls mig själv i lockigt. Nej nej nej. Ser ju minst tio år äldre ut. Hua!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar