söndag 26 maj 2013

Mors dag

Vaknade av att Emma kröp upp i sängen och sa :
-Grattis på mors dag.
Såg även ett fint sms från sonen.

Kom ut i köket, rosor på bordet, uppdukad frukost med färska frallor som mannen hade varit iväg och fixat.
Och så fick jag en stor fin lykta i present.
Tack min älskade familj ❤

Ok, jag kan tycka att såna här jippon med mors/fars dag, alla hjärtans dag mm är lite överdrivet ( man ska väl egentligen alltid visa att man uppskattar den man älskar )MEN det är klart att man blir varm i hjärtat när familjen har ordnat och fixat till MIG!
Det brukar alltid vara jag som fixar och ordnar åt andra så visst, jag erkänner, det känns väldigt mysigt att ha blivit firad på mors dag! ❤

Nu ska jag snart till gymmet.
Hade tänkt gå ut och gå men det känns inte aktuellt eftersom det tokregnar.
Kör gymmet och bandet istället.

Sen bär det av till Öland och svärmor.
Hon ska bjuda ut oss på middag.
Lyx!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar