fredag 10 maj 2013

Ont det gör ont...

Jag har gjort det igen. Ramlat!
Aj!

Förutom min lilla vurpa nu ikväll så har det varit en bra dag.
Mamma var här på fm och fikade i trädgården med Emma och mig.
Hon tog med Emma hem, och jag drog till gymmet.
Åkte till mamma för att hämta upp Emma men blev kvar där en stund. Lillkusin Hjalmar var där.
Kände mig lite yr en stund men det gick över.

Sen kom syrran och Meja dit och så följde dom med oss hem på fika lek och bus.
Kände mig lite trött och yr igen. Vilade lite och tog sen ett bad.

Kände mig bättre. Hade bara lock för örat och lite ont i huvudet.
Skulle gå ut i trädgården och hämta in dynorna.
Kände att jag tappade balansen på trappan utanför vår köksingång.
Ramlade emot ett träd som står precis utanför. Skrapade mig på ena armen.
Föll och tog emot med handen med en jäkla smäll emot trappan. Aj!

Nu kan jag inte röra handen eller böja handleden. Det sticket och värker i handen.
Gör lite ont i ryggen oxå.
Blev skärrad och alldeles skakig.
Fan vad less jag är på detta!
Känner mig uppgiven och ledsen.
Hoppas den värsta smärtan är borta imorgon annars får det nog bli ett besök hos doktorn. *suck*
Det gör så ont så att jag mår illa.

Ont det gör ont...




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar