torsdag 30 maj 2013

T.R.Ö.T.T

Jag är helt slut. Känner mig trött i hela kroppen och är trött huvudet oxå. Har ett lock för örat som
inte vill släppa. Känner mig inte karusellyr så att jag måste vara sängliggande men jag känner mig "svajig" och ut balans.

Tror jag har styrt för mkt senaste dagarna. Kalaset igår var enkelt men det är ändå alltid massa man styr med. Har även styrt och fixat en del med studenten. Tänker och funderar hela tiden.
Börjar t o m fundera på midsommarafton, femkampen, Tipspromenad mm. Trots att jag har annat att fixa långt innan.

Har så svårt att bara ta en sak i taget. Jag bara kör på utan att stanna upp och känna efter.
Det är därför jag samlar på mig så mkt och då kommer den inre stressen.
Till slut blir det för mkt och så orkar jag ingenting.

Orkar inte tänka, orkar inte prata med nån, orkar inte umgås eller svara när det ringer.
Orkar inte lägga nån energi på nåt.
Just nu tycker jag det är lite väl mkt med allt möjligt runt omkring mig.

Jag måste lära mig att sålla...
Att bara göra det jag orkar och klarar av. Man kan säga Nej. Världen klarar sig utan min hjälp.
Jag orkar inte ha måsten över mig nu..

Nu ska jag snart ge mig ut på en pw.
Äta frukost. Njuta av kaffet ute i solen.

Sen ska mannen och jag till Oskarshamn och jag ska röntga huvudet. Det stressar mig oxå lite. Tänk om dom hittat nåt som inte är bra?
Men inte tänka på det nu. Inte oroa sig i onödan...

I kväll ska jag testa att laga en ny maträtt. Kyckling med pesto och mozarella och umgås med finaste ungdomarna.

Imorgon har jag många timmar med egentid. Vila och i lugn och ro fixa inför kvällen då mina arbetskamrater kommer.
Det ser jag verkligen fram emot!!!
Tror att det kommer kunna bli en kväll med måååånga härliga skratt!

Nähe...upp och hoppa. Har legat vaken en timme nu och kan inte somna om. Jag tänker för mycket. Maler snart sönder mitt huvud...
Lika bra att ut och gå. Det är skön terapi för själen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar