onsdag 29 maj 2013

Grattis på födelsedagen

Min älskade son fyller 19 år idag. Hipp hipp Hurra!




Tänk att DU, den här lille plutten,har blivit så stor! ❤

För 19 år sedan, på
mors dag, ( kl 8.33 ) hade du bråttom ut. Jag hann knappt blinka , inte krysta heller och sviiisch så var du ute.
Det blev kaos. Dom sprang i väg med dig. Jag kan ännu känna paniken jag hade.
Du hade navelsträngen runt halsen och andades inte.
Du var sååå liten. 2895 kg och 48 cm lång.

Jag älskar dig. ❤


Uppe med tuppen för den dagliga pw:n
Trött som ett jon. Vill egentligen bara sova men...jag mår så mkt bättre när jag väl har kommit iväg och börjat gå.

Emma har hostat även inatt men det har absolut varit bättre. Hon har inte haft svårt att andas .

Ha en bra dag allesammans!

Nu pw. Kämpa!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar