torsdag 30 maj 2013

Röntgen i Oskarshamn

Vilket place och villa underbara människor som jobbar där. Så snälla, vänliga, trevliga och tillmötesgående.
Att röntgas idag gick bra, resultatet får vi dock vänta på.
Vi tog oss en tur in till Oskarshamns "city" oxå och tog en mysig fika i solen.

Nu i em/kväll har Emma fått testa att inhalera. Det har gått väldigt bra. Hon tyckte det var kul :)

Jag har gått en pw med ungdomarna.
Vi har käkat god mat. Testade ett nytt recept med kycklingfilé pesto och mozarella. Mumsigt värre.

Sen har jag förberett lite inför tillställningen imorgon då mina arbetskamrater kommer.
Jag längtar faktiskt. Det ska bli så kul!

Nu är jag helt slut. Har varit lite yr nu ikväll och har ett jobbigt tinnitus som tjuter.
Nu ska jag se tv en stund. Sen sova!

Fick ett sms från en vän , alldeles för långt bort, som värmer mitt hjärta och som gör att jag orkar kämpa på mitt i allt det jobbiga som är just nu.
Det behövs inte mycket för att man ska känna sig på bättre humör.

Kämpa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar